گزارش کارکرد کتابخانه دانشکده پرستاری و مامایی در سال 1400 1 . انجام امور امانت، رزرو، و بازگشت ، و تمدید مواد امانتی . 2 . رف خوانی و مرتب کردن کتب برگشتی در پایان هر روز کاری. 3 . کنترل وضعیت امانت مراجعین جهت استفاده بهینه از منابع کتابخانه. 4 . راهنمایی دانشجویان و مراجعین در خصوص یافتن محل قرار گیری منابع در مخزن و اطلاع رسانی لازم. 5 . دریافت، کنترل و ثبت کتب مورد نیاز غیر موجود و ثبت در فهرست سفارشات خرید آتی کتابخانه. 6 . ارایه خدمات اطلاع رسانی و مرجع و راهنمایی افراد مراجعه کننده به بخش امانت. 7 . ورود اطلاعات دانشجویان جدید الورود ثبت نام نشده و اسکن عکس پرسنلی. 8 . آماده سازی، ثبت در دفتر، الصاق لیبل برای تمامی پایاننامه ها و لیبل و بارکد برای منابع رسیده کتابی به کتابخانه. 9 . اطلاع رسانی در خصوص پایگاههای اطلاعاتی، نمایشگاهها، و رویدادهای مرتبط با کتابخانه از طریق مکاتبه، نصب اطلاعیه. 10 . راهنمایی و ارجاع مراجعین جهت یافتن منابع مورد نظر در سایر کتابخانه های اقماری دانشگاه. 11 . دریافت کتب و منابع خریداری شده و کنترل لازم برابر فاکتورهای خرید. 12 . آماده سازی و فهرست نویسی کلیه کتب و منابع خریداری شده ،انتقالی و اهدایی جدید. 13 . هماهنگی و رفع ایرادات نرم افزار تحت وب کتابخانه و هماهنگی و همکاری مستمر با شرکت در جهت رفع نواقص. 14 . شرکت در دوره های تخصصی، آموزشی و فنی برابر دوره های مصوب و برنامه ریزی شده سازمانی 15 . کنترل و ثبت اولیه پروپوزالهای دانشجویان بمنظور عدم انتخاب عناوین تکراری. 16 . تهیه آمار و لیست کتب مورد نیاز گروههای آموزشی جهت ارایه به هیات های ارزیابی کننده و یا سایر مراجع مورد نظر. |