گزارش کارکرد کتابخانه دانشکده پرستاری و مامایی در سال 1399 1. انجام امور امانت، رزرو، و بازگشت ، و تمدید مواد امانتی 2. رف خوانی و مرتب کردن کتب برگشتی در پایان هر روز کاری 3. کنترل وضعیت امانت مراجعین جهت استفاده بهینه از منابع کتابخانه 4. راهنمایی دانشجویان و مراجعین در خصوص یافتن محل قرار گیری منابع در مخزن و اطلاع رسانی لازم 5. دریافت، کنترل و ثبت کتب مورد نیاز غیر موجود و ثبت در فهرست سفارشات خرید آتی کتابخانه 6. ارایه خدمات اطلاع رسانی و مرجع و راهنمایی افراد مراجعه کننده به بخش امانت 7. ورود اطلاعات دانشجویان جدید الورود ثبت نام نشده و اسکن عکس پرسنلی 8. آماده سازی، ثبت در دفتر، الصاق لیبل برای تمامی پایاننامه ها و لیبل و بارکد برای منابع رسیده کتابی به کتابخانه 9. اطلاع رسانی در خصوص پایگاههای اطلاعاتی، نمایشگاهها، و رویدادهای مرتبط با کتابخانه از طریق مکاتبه، نصب اطلاعیه 10. راهنمایی و ارجاع مراجعین جهت یافتن منابع مورد نظر در سایر کتابخانه های اقماری دانشگاه 11. دریافت کتب و منابع خریداری شده و کنترل لازم برابر فاکتورهای خرید 12. آماده سازی و فهرست نویسی کلیه کتب و منابع خریداری شده ،انتقالی و اهدایی جدید 13. هماهنگی و رفع ایرادات نرم افزار تحت وب کتابخانه و هماهنگی و همکاری مستمر با شرکت در جهت رفع نواقص 14. شرکت در دوره های تخصصی، آموزشی و فنی برابر دوره های مصوب و برنامه ریزی شده سازمانی 15. کنترل و ثبت اولیه پروپوزالهای دانشجویان بمنظور عدم انتخاب عناوین تکراری 16. تهیه آمار و لیست کتب مورد نیاز گروههای آموزشی جهت ارایه به هیات های ارزیابی کننده و یا سایر مراجع مورد نظر |